Subject: (IP6384) Kihelkonna-Kihelkonna II etapp (asula), Kihelkonna alevik, Saaremaa vald, Saare maakond
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jan 2024 14:17:01 +0200

Tere!

Saadame teile projekti kooskõlastamiseks.

Projekti Tellija: Enefit OÜ

Projekt nr: IP6384

Projekti nimi: Kihelkonna-Kihelkonna II etapp (asula), Kihelkonna alevik,
Saaremaa vald, Saare maakond

Projekti aadress: Kihelkonna alevik, Saaremaa vald, Saare maakond

Tehtavad tööd: Keskpingevõrgu parendamine.

Projektiga seotud teed: 21182 Viki-Kurevere tee; 21102
Mustjala-Kihelkonna-Tehumardi tee

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5786 5900